Vacker. Alltså verkligen vacker.

Vad kan jag säga. Den är cheezy på så många sätt. Men jag gillar sånt. Och jag gillar låtar som har så enkla meddelanden ibland. Du är vacker. Jag tänker det ibland. Jag gillar att se vackra ting. Men det är inte ofta jag säger det rakt ut. Då är det tillfällen när jag känner mig så överväldigad av det att jag nästan inte kan stå emot att säga till världen att "här är något vackert...se det!".
"Skönhet ligger i betraktarens öga"-gammalt talesätt som menar att folk tycker olika. Man kan se något vackert i saker som andra inte tycker är vackra. Eller saker som dom tar för givet. Jag kan säga att jag har sett något som är vackert. Alltså verkligen vackert. Sådär så att jag inte tror någon skulle kunna säga emot mig.
Denna låten är till allt det där ute som är så. Hur långt borta det än är. Eller hur nära. Finns det så förtjänar det att veta att det är vackert.

"You're beautiful. You're beautiful.
You're beautiful, it's true.
There must be an angel with a smile on her face,
When she thought up that I should be with you.
But it's time to face the truth,
I will never be with you."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0