NU slutar jag.

Jag kan inte förklara varför jag gör det just nu. Eller varför jag väljer just Mr Clapton...
Men det är ändå något just passande med denna låten. Den är antagligen bättre på det franska originalet. Men just texten.......tja jag vet inte...
Summan av kardemumman är att jag åtminstonde för tillfället har intentionerna att inte skriva något mer här. Jag slutade med de mystiska texterna. Jag tänker sluta med de underfundiga och ibland väldigt menande låtarna. Det är slut helt enkelt. Jag är slut. Jag har kommit till insikt och det funkar helt enkelt inte. Njut av den sista låten nu. Eller inte. Det är upp till er. Här kommer den iallafall, med text och länk.


The falling leaves drift by the window
The autumn leaves of red and gold
I see your lips, the summer kisses
The sunburned hand I used to hold

Since you went away the days grow long
And soon I'll hear old winter's song
But I miss you most of all, my darling
When autumn leaves start to fall

I see your lips, the summer kisses
The sunburned hand I used to hold

Since you went away the days grow long
And soon I'll hear old winter's song
But I miss you most of all, my darling
When autumn leaves start to fall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0