Jag tycker det är så jävla rätt, när det är så jävla fel.

Skrämmande hur mycket jag håller med låten. Och skrämmande hur mycket jag inte håller med den samtidigt.
Jag är absolut inte ett fan av Lady Gaga. Jag tror inte att vi hade förlorat mycket på om hon aldrig slagit in på musikbanan. Men denna låten och Born This Way är faktiskt bra.

Jag vill stå vid den där edgen igen. Och precis som förut kommer jag inte vilja något annat än att dra dig med mig. Antagligen kommer jag att hålla tillbaka som alltid, för det är fel. Men NÅGON gång att bara göra PRECIS det jag vill. Det hade varit trevligt.
Det är fel. Men fy fan vad rätt det är. Det är menat men det kommer aldrig hända.

Är jag rörig? Det är jag alltid. :P Jag delar med mig av mig själv till alla. Men det finns bara en som får veta precis ALLT glasklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0