Duger det?

Jag måste säga att jag tycker dom är väldigt tråkiga på något sätt med hur deras låtar skiljer sig. Det är på något sätt samma monotoma stil rakt igenom. Speciellt sångaren, men samtidigt gillar jag det för det gör att dom har sin egen stil som man känner igen direkt.
Däremot denna låten har ett mycket lockande intro och gillar definitivt hur den drar igång efter 23 sekunder. Den väldigt lilla titeln är väldigt talande också. "I got soul, but I'm not a soldier"
Jag känner så ibland. Jag har en själ. Jag vågar till och med säga att den är väldigt bestämd och passionerad. Däremot är jag ingen krigare, jag har väldigt svårt för att verkligen "ta" det som själen begär på ett aggressivt och vinnande sätt. Jag har nog för mycket hjärta till min själ.
http://www.youtube.com/watch?v=dajn9Bk24CY
Tyvärr så är det något fel på bloggsidan så det går inte att kopiera in inbäddningskoden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0