Humor, kulturer, elaka men roliga barn, och en liten tanke

Idag har det varit bråk mellan två kvinnor om mig. De satt där, vänliga mot varandra, men plötsligt som genom ett trollslag så slängde dom sig över att vara den som först fick kommentera om mig på Facebook.
Ja ok. Det kanske inte var direkt MIG de bråkade över, men de ville båda vara den som skrev min kommentar på facebook. Jag vet inte om den egentligen direkt var så särskilt bra. Jag sade bara: "Livet är som en std(sexually transmitted diseases)"
Men den funkade på dom tjejerna. Det får mig att tänka på Aron Flams stand up; "Tjejer brukar tända på farliga killar. Så jag brukar säga att jag har AIDS."

Iallafall. Sitter och skojar om andra kulturers religioner på dagarna. Passar mig ganska bra.
Borde få besked på tentan snart. Tror verkligen inte på att jag klarat den. Frågan är om jag klarat någon av delarna så jag slipper göra hela på omtentan.

Idag var det roliga barn i simhallen igen. Särskilt den lille killen på simskolan som utbrister till simläraren: "Kan du sluta vara så jävla positiv hela tiden? Du förstör hela grejen med att komma hit och bli nedputtad i vatten när man inte kan simma!"
Jag får faktiskt säga att jag tycker det är otroligt otrevligt av en unge i den åldern att säga något sådant och han kan behöva lära sig lite vett och etikett. Men det var ändå jävligt roligt.

We are all children of our time.
I might feel sometimes like I'm 59,
but in my heart I know I'm still a child.

We were free and we were young,
and we believed in the love that was sung.
I guess I'm still the blue-eyed one.

For I believe.
I can make love real.
I believe....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0