Rädsla, alla vet vad det är.

Igår försökte jag och min göteborgare spela Dead Island ihop. Det var läbbigt. Jag har svårt för såna spel ska jag erkänna för jag blir så jävla rädd.
Men det gick inte riktigt fixa så vi kunde spela co-op. Så vi dumpade den idén. Blev lite andra småspel istället.
Insåg dock att OM det skulle bli en zombie epidemi på jorden så skulle jag klara mig ganska bra. Jag råkade välja att gå till ställen där det inte fanns några zombies hela tiden medans Tobias sprang in i dom hela tiden.
Det kan jag lägga till på listan med saker jag är bra på.
1. Hitta pengar på marken.
2. Undvika att springa på zombies.
Listan är inte så lång men den har ju precis dubblats så det är ju lovande.

I'm scared of whatever I don't understand.
I guess it's the way of any human.
My my, I'm afraid to go asleep,
cause I don't understand why
I wake up alone every time.
It scares me so, I need someone to hold.
I'd understand if there was something there
when I wake.
But I'm scared of life.
Why does my heart ache?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0