Irriterande...

Idag har mitt internet bestämt sig för att helt jävla strejka. Det försvinner hela tiden. Inte kopplingen till routern, nej, det är internet som försvinner.
Grannen som använder mitt nätverk har inga problem alls.
Det är jävligt irriterande.
Jag har sovit dåligt många nätter i rad nu. Jag vet vad jag behöver för att sova bättre men jag kan inte få tag i det.
Det är jävligt irriterande.
Idag när jag gick ut från skolan vid lunch så snöade det. Och det är blött överallt igen.
Det är jävligt irriterande.
Jag har sånt jävla sug under dagarna. "bara en...bara lite..." hela tiden men måste låta bli.
Det är jävligt irriterande.
Jag känner mig grinig...
Det är jävligt irriterande...


Kommentarer
Postat av: Suzie

Man får vara sådan ibland. Grinig.

2011-03-10 @ 07:39:10
URL: http://susannawinther.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0