Hest

Idag gjorde jag en tenta. Den kändes bra när jag skrev den. Men sen blev den sämre när jag fick se hur man SKULLE svara och sånt.
Har mig själv att skylla på i stort sett allt. Dumma misstag.
Igår fick jag klappa ett föl för första gången! Och sen fick jag "dra av småtjejerna" som Fay så fint sa. Och jag fick ta av OCH på bh...det kändes väldigt fel.
Men jag gjorde det, som den "gentleman" jag är(också Fay's ord).
Har haft en familj med finnar i hårbottnen bak vid nacken! Det gör ont att vrida på huvudet för dom är stora och under huden. Det är faktiskt värre än dom gångerna jag fått finnar i näsan.
Men nog om det. Kan snacka finnar någon annan gång.
Ska över till syster och ska få träffa lillan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Revideras

2011-03-22 @ 20:57:46
Postat av: Anonym

Revideras

2011-03-22 @ 20:58:25
Postat av: Anonym

OM någon nu reviderar och är så dum att tro att det pågår något skumt här så kan jag förtydliga för de med långsamma hjärnsignaler att "dra av småtjejerna" innebär att ta av täckena på de yngre stona. Samma sak med "bh".

2011-03-22 @ 21:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0