Maybe I can get higher. As long as I am not a lier.

Jag är inget Linkin Park fan, men just denna låten gillar jag. "What I've done!" tycker det är asnice när refrängen går. Lite smått smärtfyllt.
Det kan vara svårt att starta om igen och släppa det man gjort. Jag har ännu inte ljugit. Jag har trott fel. Jag har gjort misstag. Jag har misskött mig. Jag har gjort mycket fel. Många saker gör de flesta. Andra saker är det färre som gör. Ingen är perfekt. Men jag har ännu inte ljugit. Så länge jag håller mig fast vid just den biten så ska jag förhoppningsvis klara mig. Så finns EN grej jag klarar av iallafall, jag hoppas inte den försvinner.

"I'll face myself
To cross out what I've become
Erase myself
and let go of what I've done"

Lite jobbig låt kanske. Men tips. Hitta något med dig själv som du kan säga "JA detta är jag en god människa med!" så har man ALLTID något med sig att känna bra över. Även om det är en så liten sak som att man källsorterar. Eller att man ALLTID blinkar när man ska ut ur en rondell. Vad det än kan vara. Finns det fler grejer så gör en lista. Men de "hemska" saker man har gjort...lär dig av dom "and let go of what I've done".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0