Känslor

Idag vaknade jag ganska tidigt. Vad ska jag göra nu? Döda finnar i solen antar jag.
Jag drömde inatt igen. "Jag trodde jag såg den mest älskade komma..." men även om det var hon så var det fruktansvärt. Jag hade gjort så mycket fel och jag fick veta det med råge. Inga slag, men orden sved. Dom rev upp djupa sår. Syntes när jag vaknade att jag hade gråtit i sömnen. Inte ok :( Ingen trevlig dröm alls. Och när man drömmer så TROR man ju på allt som händer där.
Känslor är ett jävla helvete, men vackra är dom. Den som kan visa känslor är Dennis Locorriere, sångare i Dr. Hook. Fantastisk röst och fantastisk inlevelse. Nu är jag ju själv lite mer eller mindre uppvuxen med Dr.Hook i huset så man är väl lite partisk. Men dom har gjort många bra låtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0