En smärtsam dag.

Smärta är numera mitt andranamn. Jag kunde knappt sova igår för jag hade en finne på ryggen som gjorde det omöjligt att ligga bekvämt. En sån där finne som sitter under huden och känns hård som en golfboll. Den gjorde jävligt ont. Oh saliga lycka idag när jag vaknade. Den hade fått ungar. TRE stycken stora finnar precis jämte varandra på ryggen. Var och en den ondaste jag någonsin haft. Jag har inte kunnat röra mig och att ha tröja på sig är tortyr. Jag har sår på tummen som svider så fort jag tar i något. Och som vanligt är det annat som dödar mig inifrån.
Men, nog om det. Jag är ju här för att försöka vara positiv. Så då är det positivitet vi styr mot idag.
Skåne, Skåne har det varit sist. Det är INTE positivt. Så istället rör vi oss till något mycket trevligare.
Några "stiliga" skottar från 80-talet med en utomordentligt humörslyftande video.
Och vem vill inte kunna säga: "I'm on my way from misery to happiness today."?
Jag önskar jag kunde säga det. Jag får nöja mig med att glädjas åt en mycket nära vän: "Jag är så lycklig nu."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0