Det känns så jävla mycket...

Det gör mig så jävla ont att skada dig.
Det gör mig så jävla ont att inte se dig.
Det gör mig så jävla ont att inte röra dig.
Det gör mig så jävla ont att inte visa dig.
Det gör mig så jävla ont att såra dig.
Det gör mig så jävla ont att inte känna doften av dig.
Det gör mig så jävla ont att inte kyssa dig.
Det gör mig så jävla ont att inte prata med dig.
Det gör mig så jävla ont att inte träffa dig.
Det gör mig så jävla ont att vara utan dig.
Det gör mig så jävla ont att inte känna dig.
Det gör mig så jävla ont att inte få le med dig.
Det gör mig så jävla ont att inte kunna hjälpa dig.
Det gör mig så jävla ont att missa dig.
Det gör mig så jävla ont att inte kunna ringa dig.
Det gör mig så jävla ont att inte smeka dig.
Det gör mig så jävla ont att se dig gråta.
Det gör mig så jävla ont att se dig ledsen.
Det gör mig så jävla ont när du inte kan sova.
Det gör mig så jävla ont när du mår dåligt.
Det gör mig så jävla ont att inte höra din röst.
Det gör mig så jävla ont att vara dig ifrån.
Det gör mig så jävla ont när vi inte är två.
Det gör mig så jävla ont när du inte vågar prata med mig.
Det gör så jävla ont när jag älskar dig.
Det känns så jävla skönt när vi ser varandra.
Det känns så jävla skönt när du pratar med mig.
Det känns så jävla skönt när vi rör varandra.
Det känns så jävla skönt när jag får dig att le.
Det känns så jävla skönt när jag kan hjälpa dig.
Det känns så jävla skönt att ringa dig.
Det känns så jävla skönt att vara med dig.
Det känns så jävla skönt när vi träffas.
Det känns så jävla skönt att röra dig.
Det känns så jävla skönt att smeka dig.
Det känns så jävla skönt att få dig att stöna.
Det känns så jävla skönt att ge dig sömn.
Det känns så jävla skönt när du kysser mig.
Det känns så jävla skönt att stoppa dina tårar.
Det känns så jävla skönt när vi är vi.
Det känns så jävla skönt att dofta ditt hår.
Det känns så jävla skönt att ta hand om dig.
Det känns så jävla skönt att få visa dig.
Det känns så jävla skönt när du tittar på mig.
Det känns så jävla skönt när jag hör din röst.
Det känns så jävla skönt att värma dig.
Det känns så jävla skönt att bära dig.
Tänk att kärleken kan vara så underbar.
Har jag sagt att jag älskar dig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0