Farbror känner sig gammal

"Du som kan gammal musik...."
Visst kände mig lite gammal där. Men samtidigt tog jag det som en komplimang, äldre musik är bättre och dessutom är kunskap makt. Ju mer jag anses veta desto bättre. Däremot när det visade sig att ovanstående gällde Modern Talking så blev det lite värre. Jag gillar Modern Talking, så det är inte det som är problemet.
Men att jag ansågs ha koll på "gammal musik" när det gällde dom. -80, -90 och -00 talet snackar vi här nu. Jag tänkte ju att gammal musik iallafall var innan 70-talet.
Farbror känner sig gammal när unga flickor ställer musikfrågor indeed....


Kommentarer
Postat av: Suzie

Modern talking är "gammal musik"?

2011-01-29 @ 23:00:04
URL: http://susannawinther.blogg.se/
Postat av: apparently :(

2011-01-30 @ 01:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0