Mad World

"I find it kinda funny, I find it kinda sad.
When people run in circles it's a very very...
mad world....mad world..."

Bita sig själv i svansen/röven har väl alla hört talas om. Eller kasta sten i glashus.
Vissa människor har uppenbarligen hört talas om detta men är helt enkelt för dumma för att sluta upp med det.
Och visst, fine, jag är inte den som lägger mig i hur folk lever sina liv eller förstör sig själva. Go ahead, det är era beslut vad ni än säger.
MEN, hur kommer det sig att vissa....*kort tystnad som att jag faktiskt tänker och bryr mig*....vi kan väl lämna det tomt där...skriver skit om andra, verkligen skit i stil med "min lärare är senildement och kan inte stava", "han är en idiot" etc etc etc etc etc på ett sånt sätt att hela världen kan se...lite precis som jag gör här...
och samtidigt anklagar andra för att snacka skit om andra personer i ett litet litet litet rum på ca 8-9 personer...
"det behöver du inte säga så att alla andra hör vad du tycker"
"Glashus! Glashus! Kasta int----*kras*---....oh nvm..."
Men man kan skita i att läsa detta! Öh ja, man kan skita i att lyssna också dumbass...
Jag skriver vanligtvis inte så här, har gjort en liknande grej en gång för att jag var arg och för att försöka lära människor veta hut.
Nu har jag gjort det igen och det känns jobbigt men va fan...ont ska med ont förgås? Jag vet inte.
Man hackar bara inte på den mest omtänksamma personen i rummet bara för att den säger vad den tycker, när den mest "ångvältiga"(ja jag hittade på det ordet nu) personen i rummet säger vad den tycker heeeeeeeeela tiden.
Tack för mig, tänker inte skriva något mer sånt här på länge till. Antagligen ingen som läser det ändå. Men jag tänker fortsätta ha min blogg som en hårddisk till saker jag vill spara. Detta är inte en av dom.


Kommentarer
Postat av: Suzie

Jag läser! Och jag tycker om när du yttrar dina åsikter.

2011-02-08 @ 19:10:15
URL: http://susannawinther.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0