HPY Fricki'n B-day!

Jag känner mig ganska skillad efter dagen till ära.
Jag har haft min 23-årsdag idag och den gick förbi som en liten liten minut nästan.
Jag vaknade, åt frukost. Städade undan lite. Försökte läsa i matteboken men istället fastnade jag vid tv'n hela förmiddagen. Åt lunch. Stack till skolan för att plugga. Var där till...hmm 20 iallafall tror jag.
Sen var jag döhungrig så tog mig en födelsedagsrulle från klackerups. Den var god.
Mötte grannen på vägen hem från pizzerian också. Hon sa grattis och gav mig en kram.
DET är skillat att jag klarat hela dagen och bara en IRL gratulation. Eloge till mig.
Var irriterad och arg på matten innan, men har lugnat mig lite nu.
Nu är jag bara allmänt irriterad och arg.

Kommentarer
Postat av: Suzie

Åh, jag är lycklig att jag är den enda som gratulerat dig IRL <3

2011-02-27 @ 01:11:46
URL: http://susannawinther.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0