Det bästa

NU kommer det. Queen. Oslagbara i alla lägen. Men vilken låt??
Sail Away Sweet Sister(To The Sister I Never Had) för att min egen kära syster som jag aldrig haft försvunnit?
Eller I Want To Break Free bara för att jag vill just det?
Kanske Don't Stop Me Now för den är så jävla pepp att man får ont i skallen?
Save Me, för att jag behöver det? Eller kanske Somebody To Love?
It's A Hard Life bara för att man bör veta det? Eller Keep Yourself Alive för att motverka just det föregående?
Det är så jävla många, och dom är så jävla bra.
Nej. Det är lika bra att ge folket det folket förtjänar. Det bästa av det bästa. Le crème de la crème. Pricken över i. Den otvivelaktiga segraren av alla låtar. Lyssna...njut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0