Cant we just be friends?

"Du frågar mig någon gång hur jag,
tycker du ser ut.
Jag sa bra,
och du undrar om jag verkligen menar det jag sa,
så jag sa ja.
Det är när du tystnar ett tag,
det är när du tittar på mig
jag måste tänka mig för.
Ibland önskar jag att du inte såg ut som du gör.

För bara, bara vara vänner.
och tala om allt, vi kan väl tala om allt
men vi ska bara, bara vara vänner

och tala om allt, vi kan väl tala om allt
men vi ska bara, bara, bara vara

och ibland önskar jag att du inte sa:

bara, bara vara vänner
och tala om allt, vi kan väl tala om allt
men vi ska bara, bara vara vänner"

Litet lång textrad kanske. Men jag gillar den. Otroligt goda vänner, men den ena vill bara vara det. Surt dock när just den personen kan vara det vackraste man sett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0