Tävling 9!

Varje dag, för de som tittar in. Så kommer här att finnas ett citat ur en film, en textrad ur en låt eller något annat spännande.
Den som först kommenterar in med artist/låt, film/skådespelare eller vad som kan tänkas frågas efter, kommer att få en liten dikt nästkommande dag.
Så här funkar det:
1. Läs texten(duuh).
2. Om du kan eller vill gissa så skriver du som kommentar "*svaret* *berätta något personligt och känslosamt(utan detaljer om man vill det)*" så kommer jag nästkommande dag att bevilja vinnaren med en liten dikt som på något sätt behandlar det man berättat om.(ju mer information jag får ur kommentaren desto lättare blir det...glädje, sorg eller vad som helst som du känner starkt för något." Svara ärligt! Inget google!

Dagens tävling:
Tv-Program
"Two beautiful women stand in front of me. Both completely different..."

Ingen vinnare tävling 8.

Kommentarer
Postat av: Suzie

TOP MODEL!

2011-04-12 @ 20:01:15
URL: http://susannawinther.blogg.se/
Postat av: Suzie

När jag var runt fyra år, hittade jag en död mus på dagis och lekte med den i en dag som om den vore en docka.

2011-04-12 @ 20:04:21
URL: http://susannawinther.blogg.se/
Postat av: Daddy

Kan det va Cuppling

2011-04-14 @ 20:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0