Skithelg

Idag träffade jag mor å far...pappa tittade på min tv, jag tittade på hans nya dator..vi blev båda avundsjuka...sen in till stan där mamma väntade...äta fika för tusentals kronor på ett fik...
diskussionerna var tråkiga...prat om folk som mår dåligt...den mår så dåligt, å den mår så dåligt...herregud så roliga samtalsämnen...
sen kort strapats in i centrum och sen bar det iväg till lägenheten igen..nu gör mamma sig redo och snart ska hon in till stan...å jag är chaufför...svårt att tro med tanke på att hon tidigare under dagen sagt: "jag tänkte gå in på systemet och köpa några cider, så kunde du ju få en marcus"   ja herregud, alkoholen vet inga gränser idag...
Tack Kanin, tack Suzie...ni är snälla


Kommentarer
Postat av: Suzie

Allt för dig, baby!

2010-11-13 @ 19:19:16
URL: http://susannawinther.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0