Jobbigt...

Det är jobbigt nu, kan inte gå in på detaljer men det har i stort sett med tid att göra... Tiden är min ovän just nu...det ramlar in saker som tar bort andra saker...saker blir för långdragna och andra saker blir för korta... Jag tror aldrig att jag blivit så här sur över...tja...att jag förlorat viss tid... Tid är verkligen ett jävla helvete som vi uppfunnit...och JA det är något vi har uppfunnit...att saker ändras och årstider och ljuset kommer å går är bara en massa olika naturliga fenomen...men begreppet tid har vi själva skapat...och jag stör mig på det... Idag blev jag frustrerad...ett enda litet samtal...några få få ord och jag blev jätteledsen, konstigt hur lättpåverkad man kan bli av några ord...det är ju bara ljud formade i ett visst mönster...iofs var det kanske innebörden av orden som gjorde mig ledsen..men ändå... Imorgon, lång dag...(relativt)...minigolf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0