2010-03-26

Första lektionen på kursen idag. Läraren verkar vettig(allt är relativt) men rörig, kan vara för att han är sjuk. Får återkomma om detta.
Drog en så jävla bra ordvits innan :p.
Sonen: "Jag har en ljudanläggning hemma som..."   Jag:"Jaså, heter den auschwitz eller?"
Ikväll ska det nog bli jättekul. Fester å sånt i all ära...men jag kommer alltid föredra hemmagrejer med spel å film å sånt...
Note to self: Stop missusing the "word" å....
Åh kom att tänka på en grej till. Idag mötte jag en engelsman. Stod och fjantade mig lite som vanligt och började snacka engelska med mina polare. Då helt plötsligt kommer killen fram och frågar vem det var som var engelsman. VAD NÖJD JAG BLEV! Han trodde på allvar att jag var det, jag har tydligen ett väldigt superbt uttal...mycket bra dag så sett :P
Sonen sitter just nu och utnyttjar mitt DS till fullo. Jag tror han bara är min son av den anledningen det aset.
Idag blev jag mamma också. Min egen syster är numera min dotter som också innebär att hon och min son som är hennes brorson är halvsyskon och att jag dessutom har två kön. (tack gode gud så är det den överlägsna manliga delen som dominerar mest).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0