2010-03-23

Efter en natt nästan helt utan sömn, och den jag fick var minst sagt obehaglig...tror aldrig jag sovit så oroligt förut...så kom iallafall tisdagen...jag började den med att somna om några gånger...sen tänkte jag göra mat, men insåg till min förtvivlan att jag helt enkelt hellre sket i att äta...vilket jag också gjorde...sket i att äta alltså...bajsade gjorde jag senare, men det är en annan story...
efter att jag skitit i att äta så funderade jag på om jag istället skulle göra nåt annat....raka mig, duscha, diska eller liknande...man kan väl säga att jag inte hade lust till något av dom eftersom...tja jag hade ingen lust....
sen har jag försökt titta på någon serie eller film men det har inte heller velat sig riktigt...försökte spela lite spel, men det var inget som jag lyckades fokusera på heller...¨Nils kom å snackade en liten stund....men när han stack å jag insåg att jag inte skulle finna ro att göra något alls så gick jag å la mig igen...mest legat å varit sur idag...inte bokstavligt alltså, det är inte så att jag legat och "herregud, nu fräter jag sönder täcket!" utan mer att jag bara låg och inte ville något alls, hade allra helst bara somnat igen så jag slapp vara vaken...
men fick lite trevligt en stund iallafall, syrran hann prata med mig lite på msn mellan stallbesöken...

I was given 3 wishes from a genie one day.
What did I want you might say?
I asked for a beautiful woman.
I asked for her love.
I asked for her to be mine.
She was beautiful, and also wonderful.
I got her love, my sweet little dove.
But even if she was mine, it was only a short time.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0