2010-03-21

Igår kom mor min förbi på morgonen och drog iväg mig till stadens centrum. Där inhandlade jag både en riiiiiiktigt fin fåtölj OCH en whiteboard. När jag sedan kom hem så städade jag upp ordentligt i lägenheten. Och hängde upp tavlor och allt möjligt. White och Jack hänger numera i mattisborgen...de e chill..

Idag är det relax som gäller. Funderade på att sticka och simma idag med bastu å hela köret. Men får mig aldrig ur sängen.
Kollade på Surrogates med sonen igår...det var, en ok film tycker jag...men jag störde mig på den hela tiden...blev sur på den...så jävla korkat...

Suttit och funderat som jag ibland gör. Tid är det som styr allt. Utan tid finns ingen förändring, utan förändring finns det ingen utveckling och utan utveckling finns det inga upplevelser eller minnen. Och utan allt detta finns inget. Det vi inte minns eller är medvetna om kan aldrig ha inträffat.
Men just nu är tiden min fiende. För tiden leder fram förändringar som lämnar mig med endast minnen av det jag vill ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0