Oväntad dag?

Jag blev ivägdragen till Hjalmar helt oväntat(hade glömt jag skulle träffa honom) hamnade där å hade det trevligt å fixade lite av det fixande som skulle fixas med fixet. Så det fixade vi, å Eva var där. Sen skulle det iväg till Karin, mycket trevligt, men ack så oväntat. Å folk skulle ut på stan, å jag som varken hade pengar eller tankar på att gå på stan. Så jag drog hem. Här sitter jag nu, i min ensamhet och har alldeles för mycket tid för att flumdera. Det som gör mig lyckligast i hela världen(ja det är helt sant) kommer jag nog att riva ut ur mitt liv...varför? jag vet knappt själv...men får väl se vad som händer? Kanske har min nya livssyn ändrat för mycket av mig? Only time will tell! Stay tuned for more cryptic info!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0