Survivor!

Med bara mina egna händer och mitt intellekt som vapen. Gav jag mig ENSAM in i den farliga djungeln...utan en tanke på faran gick jag vidare...överlevnadsinstinkten är för stor...
Med största försiktighet korsade jag dom fruktade damm-fälten, under färden samlade jag in prover...note to self: måste byta påsen snart...
Med risk för mitt liv var jag tvungen att ta mig till det stora varma vattenfallet och utföra den urgamla dis-kah ritualen för att få tillgång till föda...överlevnad nummer ett....mat...
med bara några få timmar kvar till mörkrets infall så påbörjar jag mig färden mot målet...jag ser till att hålla skaftet högt och svepa genom dimmorna...nu är faran snart över...bara maten kvar...
ne ok, så här gick det inte till...men man får fan tänka så här för att städning ska kunna bli LITE kul eller spännande...fyfan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0