Natten till den 7 Januari.

Jag har haft det OH så trevligt idag...mycket bra sällskap...bland annat hängt med min son och hans mor i skolan...syrran var där en stund också..sen har jag varit med vad jag nog vågar säga är mina 2 nya BFF!!! nej...uruselt sätt att beskriva dom...dom är awesome båda två, BFF är bara fail...året har börjat bra och dåligt...men är fortfarande en kort bit in på 2010 bara...den här jävla snön är ju också ett jävla åbäke! vad gör den där? den bara ligger liksom...ligger på marken å LURAS! snö är fan som kvinnor...det ska bara luras..."åh se på mig jag är snö å är fin att se på och man vill ju bara ut i den och leka"-sen är man där och fryser å halkar runt och blir blöt och rör sig i ettans växel och mår allmänt skit! precis som med kvinnor.."¨åh se på mig, jag är vacker å fin och ser fantastiskt bedårande ut och är trevlig...."-ja sen kommer morgonen å då ser man vad allt spacklet å alla skit har döljt! dom luras dom jävlarna! jag ska också börja luras...ska nog börja både sminka mig och duscha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0