Bra dag idag...

Fan va bra dag... "du är en social lärare, det märks att du vet var du har alla...och det är nog ingen risk att eleverna inte vågar fråga dig frågor.." asbra kritik måste jag ändå säga :P fast uppgiften gick jag inte in jättehårt för eftersom den kändes så lång å lam bara...men men...mattsson has done it again...If luck doesn't bring it, then just wing it!
Lyckade moment nummer två idag...helt awesome moves har jag skapat till Clutch-"Electric Worry". När dom sjunger: Bang Bang Bang, Vanamos Vanamos!... så brukar jag ha för vana att sjunga Cabanos istället för Vanamos...lägg då till några schyssta juck på BANG och ett riktigt blattetag om skrevet på Cabanos så har du en skön dance style redan där! Awesome...
Har blivit anklagad för att vara kaxig för ett tag sedan....jag skojar ofta och överdriver men i övrigt så ser jag mig inte som alls kaxig..har jag ändrats så mycket? är jag kaxig?
Ni bloggläsare har ingen talan i denna frågan! Min blogg är full av alla möjliga awesome grejer som yours truly skrivit så det är ju klart ni anser att jag beter mig just så kaxigt som jag förtjänar...
måste föreslå Markus Birdman. Grym stand up. "Your son is having trouble concentrating. This translates as: He, is a fucking idiot! You have a very lovely daughter....I would. She is always oh so enthusiastic....I have.."   "How can something so bad, feel so fucking good?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0