2010.01.15-17

ytterst lyckad helg på min ära...anländer till krusbäret runt 19.00 tiden...förtär pizza med Marty-man och sonen...sen bär det av till Ludde, och så kommer syrran å lite annat folk också...sen drar hela byggnaden igång..väldigt trevligt...slutar hemma hos sonen...ligger å myser med syrran å lyssnar på skön musik och bara är allmänt tillfreds...sen kommer morgondagen...sonen städar...jag vilar...syrran vilar...sen går hela dagen...så blir det pizza igen...sen dras det hem till mig med syrran å halv-brorsan...trevlig kväll med dom...även om jag tror halv-brorsan var mer peppad än oss andra...sen var det en ovanligt skön natt att sova...visst vaknade till och från men har inte legat så skönt på hur länge som helst...
superb helg på min ära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0