2010-01-27

Jag ville simma tidigt, för det är ett bra sätt att vakna till på och man slipper allt annat folk i bassängen. Men det blir såååå mycket lättare att skita i att simma om man är morgontrött. Och jag kände av "något" i benet. Det var inte en kraftig smärta. Men den kändes inte bra. Jag hoppas bara att det inte är ett tecken på att mitt ben inte klarar av simningen.
Så iallafall, jag sket i badet idag. Stannade hemma och hade det helt fantastiskt istället. Joy? I haz it!
Tvättat en massa idag. Kämpig vecka so far med både städ å tvätt. Är ju riktigt renlig av mig just nu :p ...
Skitväder ute...tur att jag bara behövt ta en vända till Q-huset å tillbaka.
Ska med Ludde å grabben på smålands vid 9....jobbigt att behöva gå hela den vägen...
Synd att syrran inte hann följa med....å att owen bangade...får ta det någon annan gång...vi andra kommer ha det chill å snacka skit iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0