Mattsson mattsson mattsson man!

"Mattsson Mattsson Mattsson MAN! You all want to be! A Mattsson MAN!" Jag vet att ni vill. No waste with denying it.
Who am I? why I will tell you!
Tänk er en riktigt nice pizza. Ni vet den där pizzan som har alla rätta ingredienserna så att den blir helt fucking perfect! Bästa köttet, gott om ost, lagom kryddad och degig å flötig så det stämmer precis med vad doktorn ordinerat! Tänk er nu att denna pizzan också innefattar gratis valfri dricka! ni har precis beställt nummer 66! Mattsson Special! Finns även som inbakad, nummer 67! Awesome fold!
Köttet är min gudomliga kropp, tror nästan att man ska ta patent på den, byggd med kärlek och nästan 20 år av lathet... gott om ost ska det tamigfan vara! osten är ju för fan det som ger den där riktiga finishen å ytan! en har ju både håret å dresscoden för att få en frickin brud att pissa i brallorna! å detta sker helt casual utan minsta planering...Good Looks? I HAZ IT!
Kryddad alldeles lagom, vissa kan tro att jag är en aning svag å klen...men när man väl börjat tugga så märker man av de där riktigt fina personlighetsdragen och envisheten som bara skriker ut: EPIC!
Degig som fan e jag också! Jag menar finns det någon mer cuddly å mysig än mig? hur många gånger får man inte höra varje dag att man är gullig eller söt? Slå ett slag för degen för fan!
Å flötig så det både räcker å blir över! De som kommer i kontakt med mig vet direkt..."ah fan den här killen berör mig..jag diggar honom"   klart ni gör! Flötig som fan! Flyter runt som en fisk bland människor...chillar med alla!
Å gratis valfri dricka? Helt valfri! Whatever you desire...I HAZ IT!
"It's good to be king" oh fucking hell yea!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0