Alla hjärtans dag helgen...

Fredag var rolig. Lagom chill å trevlig kväll med hunden, katten, dottern, sonen å syrran. Var ovanligt trött å somnade nästan i knät på syrran men det var behagligt.
Lördagen började jäktigt men det var ändå chill. Sonen å jag vandrade oss bort till kåren ihop efter min frukost på en cider. Kommer bort till kåren å väntar in den sega thoraxen å övriga. Tar några cider till.
Sen börjar lekaren. Först ut: kropp mot kropp. Jag och tobias börjar och får världens dummaste lappar direkt. Axel mot vad och hand mot knäveck. Sen spårade det ut. Kim's näsa mot min mage och Fay's knä upp i mumindalen. Men vi vann där. Vi visade var skåpet skulle stå kan man säga.
Nummer två: Spotta gelehallon så långt man kan. Kim plockar direkt in den högsta poängen. Så jag klivre in och försöker dra till med att få några extrapoäng på spex. Och lyckas. Bäst på den stationen med!
Vi fortsätter till mjölkpaket som ska plockas upp av viga människor. Tobias å jag backar undan direkt. Elin å fay diskuterar. Men Fay kliver fram till slut och hon briljerar! Full pott!
Nästa steg är mat! Chokladpudding av nåt slag. Jag fick mata min son. Inte gjort det sen han var en liten bebis. Var inte suveräna på det men gjorde det helt ok. Vi fick erbjudande om extrapoäng om vi gav varandra en tungkyss. Men den passade vi.
Nästa steg var en 3 mannalek. Penna på snöre som ska ner i en flaska. Måste säga att det blev en eloge till Ola, Elin å Emma! Dom var asbra på det! Plockade på mig några extrapoäng när jag räddade domarens mobiltelefon från golvet :D.
Sen kom sista tävlingen. Där vi briljerade bortom alla gränser. Man ska blåsa upp ballonger och dessutom spränga dom mot varandra via sexställningar å dylikt. Jag, Fay, Tobbe å Elin kliver modigt fram. Dom andra tar sina ballonger och börjar blåsa upp dom. Jag kan inte säga annat än att jag måste komma på några sätt att samla poäng. Så jag sätter mig ner på knä framför tobbe och börjar blåsa upp ballongen mot hans skrev. Det är där det började spåra ut. Jag och Fay hittade på det ena efter det andra. Hon runkade av domaren om jag inte minns fel. Jag sprängde en ballong på tobbe och ramlade ihop på honom med ett stön. Kommer knappt ihåg allt. Men det var kul som fan :p
Sen var kvällen asnice. Kim och Jim(ja dom heter så :P) var trevliga för att vara falkenbergare. Samma folk som ska till Rammstein.
NU ska jag handla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0