2010-02-27

Dagen efter DAGEN...fyllde år igår...
Passerade gränsen mellan 21 och 22 ganska diskret...känner mig inte äldre...
Spydde igår så måste ha fått i mig någon dålig mat till lunch eller nåt tror jag...och det är någon jävel som har snott halva min jägerflaska och en massa av min whiskey...så gör man inte...
Men kort sagt..."ja jag tycker jag klarade mig rätt bra"...ja det gör jag faktiskt...är ganska övertygad om att jag inte har några minnesluckor och jag har inte varit bakis, kände mig till och med lite rastlös imorse så roade mig med lite nintendo bland annat på morgonkvisten...
Fick besök av mor å far..."hur kan du bo så här?"  "jag förstår inte att du har folk över hit!"   "Men herregud du måste raka dig, du ser ju bara ful ut" alltid lika trevliga å kärleksfulla när dom kommer förbi...
Nu ska jag diska lite...funderade på att städa men insåg sen att det är lika bra att vänta tills efter grabben burit in och ut grejer i lägenheten...
Sen kanske jag ska ställa mig och öva med gitarren, about frickin time i'd say! Andra har ju rockband på ps så nu måste jag kämpa på med äkta varan för att inte känna mig underlägsen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0