2010-02-17

Brorsan fyllde år i måndags. Ska jag vara helt ärlig så funderade jag på att gratta honom nästa månad som hämnd. Men jag var duktig som vanligt å grattade honom som sig bör.
Var på Rammstein konsert i Malmö igår. Vad ska man säga om saken? Hela arenan visslade tillsammans å sen sprutades det över publiken. Vart är världen på väg egentligen? Men showen var helt ok, går inte klaga på den egentligen även om jag hade större förväntningar. Sen var det, lite småsegt kanske man ska säga. Publiken var väl inte jättetaggad. Sen ska jag väl inte säga nåt. Stod som en gammal gubbe på rangliga ben och med dålig rygg och vågade knappt röra på mig för mycket. Men gjorde väl det ändå för har varit otroligt stel sen dess.
Ont i ryggen har jag haft, men den är borta nu...tack för det...men det allra största tacket är mitt ben, i några minuter innan idag så släppte smärtan...det var simpelt men det hjälpte...tack tack tack...
Jag har tvättat järnet! Återstår bara att få lägenheten ordentligt städad...och försöka komma igång med matten ordentligt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0