2010-02-12

Nu är det mycket på gång. Brorsan fyllde år. Hunden fyllde år. Andra brorsan fyller år. Kusinen fyller år. Min nya syster fyller år. Jag fyller år. Jag ska till Rammstein. Jag är (och citerar mig själv)  "för trött för att sticka hem men jag orkar inte stanna i stan".
Är lite irriterad på högskolan. Deras svensk är dålig så in i H...."först till kvarn" innebär inte längre att den är först får platsen....nuförtiden betyder det tydligen "fuck you vi gör som vi vill"...
Inhandlat lås till vinden så nu kan jag begära pengar av sonen för att han ska få sina grejer...
Just det ja..lägga till att det ska flyttas grejer snart igen...inte fjärde våningen den här gången dock...
Kallt i vinden ute...vill bli av med den jävla snön...den bara luras som vanligt...
Sjukt sugen på att ta en solstol å sätta mig på laholmssträckan med en dricka i ena handen å en jo-jo i den andra...
ska snart käka med grabben och sticka till Kossan, längesedan jag var där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0