2010-02-08

Denna helgen har varit uttröttande. Jag börjar fredagen med mattelektioner å fortsätter den sen med att vandra en lång runda och ta mig bort till farliga andersberg där jag sedan super ner värden med hjälp av hasardspel och sen ska det vandras tillbaka efter en kväll med förfriskningar å annat smått å gott å så lägger man sig inte förrän sent nästa dag och så inser man att man kommer komma upp tidigt nästa dag ändå och så går dagen å man ligger å somnar NÄSTAN framför tvn när det plötsligt ringer och man ska iväg till oskarsström av alla jävla ställen, å väl där så blir man itryckt ett glas Canadian Gold och sen vidare med en flaska vodka i fickan som man trycker i sig med god min och sen ska det tryckas i ännu mer dricka genom att brodern blandar upp dricka å syrran fuskar med korten, man blir ju lite putt men det är bara att fortsätta så kommer man iallafall hem å så blir det sänggående på nästkommande dag igen och likt förbannat så kommer man upp tidigt nästa dag igen för att man ska simma å röra på sig vilket är ett jävla dumt påfund egentligen som jag aldrig riktigt förstått poängen med, men iallafall så kommer dagen så ska man ringa brorsan å gratta honom på 27 årsdagen å så känner man ångest för att man själv då blir ett år äldre snart, efter det så försöker man förgäves rensa ur lägenheten lite det blir bara lite skräp som bärs ut å det hjälper ju inte så mycket så ska man städa sen också efter träningen å man är så dum att man går å handlar så man måste bära med sig grejer hem, man blir ju för van av med näringen man får av maten bara genom att gå och hämta den det är verkligen pengar i sjön å sen väl hemma så inser man att man måste diska men det gör man inte för man är så lat å trött som man är å så har man annat som ränner runt i huvudet hela dagarna så man inte kan tänka klart utan man bara vill sitta ner å stirra tomt framåt....men jag ska inte klaga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0