2010-02-03

Dagens tips: Var försiktig med var du äter. Man vet aldrig vem som varit där förut och vad dom gjort där.
Jag har idag haft en diskussion gällande avföring. Och tror att vi kom fram till det som dom flesta nog håller med om. Att när man bajsat så där riktigt hårt å väl. Så att det liksom värker i bakdörren. Då är det jävligt skönt å man känner sig allmänt nöjd med tillvaron. Jag vill slå ett slag för akutskiten!
Matematiken har gått bra å dåligt idag..fick massa räknat..MEN är en grej jag fastnat på...känner mig dum ska jag erkänna...men när gör jag inte det?
En sak...den här jävla snön? vad vill den oss? är den ute efter pengar? har den kommit för att leva på oss? är den någon typ av vapen från utomjordingar som kommit för att ta över våran planet och vill ta ihjäl oss genom att vi alla snöar in i husen?
Jag förstår inte vad den vill. Jag menar jag skulle aldrig få för mig att lägga mig över allt å alla å sen bara ligga där "nä, jag tänker inte flytta på mig...ni får skotta runt mig om ni vill...men det gör ingen nytta för imorgon ligger jag där igen"....eeeevul snow!


Kommentarer
Postat av: Kristin

Jag hittade till din blogg tydligen. Och jag har inte mkt att säga om akutskiten, jag är ju en dam...men den där jävla snön, det är politikerna som vill tjäna pengar på att vi ska köpa snöskyfflar och höja värmen på husen så att alla tjänar mer pengar...och vi lider. Allt är en konspiration. Kan ju vara aliens också dock...

2010-02-16 @ 12:02:50
URL: http://candysroom.blogg.se/
Postat av: Mattsson

har funderat på aliens...tycker det är en av de mest misstänkta bakom det hela...

2010-02-21 @ 02:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0