Une jour dingue n'est pas?

Jag vaknar av ljuset som skiner in genom fönstrena. Visst det är ett relativt behagligt sätt att vakna på...men jag var uppe sent, så det blev inte mycket sova under natten... ska äta frukost och inser att jag inte har något pålägg alls till mitt bröd! åh herregud! fick värma mig några biffar som lag hade på mackorna...det var gott... sen var det ju meningen att jag skulle in till stan...och kom på att jag borde gå och hämta mitt nya pass hos polisen...men såklart har jag glömt plånboken med körkortet hemma! skit också! jaja, ränner runt lite på stan...köper en frappino, käkar lite cheeseburgare...chillar på en bänk vid nissan....så har jag glömt att jag ska tillbaka till hemmet å spela volleyboll också!! röv också! men jag fick iallafall åka lite i "brorsans" lilla juvel... jag har insett hur...hmm lite jag har att erbjuda världen...jag kan inget som är användbart...jag har inga fysiska styrkor, tvärtom så har jag till och med ett dåligt ben...jag har inga styrkor i matlagning, städning eller nåt sånt man behöver i hemmet...jag är ingen suverän bilförare(och har ingen bil) jag är en minst sagt dålig cyklist och jag kan inte ta mig fram med något annat fordon...jag har inga märkbara tillgångar som man kan utnyttja...visst vi har ett hus "typ" på landet...men där bor ju mina föräldrar, det är inget man utnyttjar sådär...finns inga stugor, inga lägenheter inget sånt som man kan dra sig till eller bjuda folk till.. låter det deprimerande? nej jag bara konstaterar...som person skulle jag påstå att jag är awesome..lite glömsk...men i övrigt är jag awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0