2010-04-17

Herregud vad äcklig pizza...testat den pizzerian, gör det inte igen...första gången jag har låtit bli att äta upp en pizza och bara slängt resterna...tvi säger jag bara... Idag såg jag nog det vackraste jag någonsin sett...vill inte gå in på vad det var, men jag tror aldrig jag varit så glad av att se någon skina sådär... Ni vet den där värmen man kan få när något bra händer i världen? den fick jag, och med den världen vi lever i så är det inte ofta man känner det... Jag har något jag vill berätta men jag kan inte...jag vill det mer än något annat men samtidigt vågar jag inte...jag har alltid nekat mig själv saker i livet...mest av den anledningen att jag aldrig hittat något som jag verkligen brinner för...något som jag känner att jag verkligen vill ha...men jag har funnit det nu, alldeles för sent...och jag vågar inte försöka ta det med risk för att förlora det helt...kryptiskt? kanske för vissa, kanske inte för andra :p tips: det handlar inte om godis eller smurfar... jag fördömer verkligen mitt eget liv just nu...om Gud finns så är han en elak jävel! om ödet existerar så är den skapt för att döda...om lycka finns så är den mig förvägrad!

Kommentarer
Postat av: Suzie

Lider med dig :(

2010-04-20 @ 20:04:13
URL: http://susannawinther.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0