2010-04-02

Hade besök av min bror från götet denna veckan...det var trevligt att få träffa honom igen...han var på ovanligt gott humör, han ballade inte ur på mig en enda gång eller skrek åt mig att vara tyst...hmm, måste kolla upp om det är droger eller något annat...
ett gammalt ordspråk som härstammar från några andra unnarydare kom på tal under kvällens festligheter:
"Tjejer ska inte tro att dom kommer undan bara för att dom är feta eller fula. Dom försöker luras men dom ska också få lite..."
Köpt godis idag, det är inte ofta. Är inte en godismänniska på det sättet. Men har blivit påtvingad Pigall av en nära bekant så nu måste jag ju testa den lite mer...
Blir nog lite småensam helg. Sonen drar iväg ett tag. Syrran försvinner hela helgen. Kunde ha åkt hem men sket i det. Får passa på att städa lite och sånt, och sen plugga antagligen. Så har man nästkommande vecka ledig å öppen för ovveinvigning och ev. plugg eller sånt...
Nu är det dags för lite Heroes of MnM sen ska man försöka sova lite tidigare än vanligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0