Yours Truly!

Har snott mig detta formulär för att berätta om mig själv som är så jävla populärt nuförtiden.

Namn:
Kärt barn har många namn. Jag heter Mattsson...bara Mattsson
Piercingar: Nej, jag känner att jag klarar mig med de hål jag föddes med. Är fullt funktionell.
Tatueringar: Mycket nära. Men känner ändå att det är lite för trendigt för mig.
Längd: 183 last time I checked
Skostorlek: 41
Hårfärg: Brown...ish
Fräknar: nej tack..jag bantar
Motto: Inte kan man ta livet av sig heller för alltid skulle det glädja någon.

Kär? Åh kär är jag jämt och med många....ironiskt eftersom jag själv är en så älskvärd person.
Önskar du att du bodde någon annanstans? Det händer definitivt ganska alltid ja.
Tycker du att du är attraktiv? Nej det gör jag inte. Men så vet jag också att alla andra är ganska fula på sina egna sätt så det stör mig inte.
Dricker du? Jo...varje måltid och lite däremellan.
Röker du? No way!
Vilket schampo använder du? Det som står närmast duschen för tillfället eller närmast gången i affären.
Vilken parfym använder du? Par-vadvaförnåt sa du?
Vad är du rädd för? Är rädd för tjuvar och andra kriminella. Men vissa utlänningar är jag inte lika rädd för.
Gillar du att tvätta? Ja jag älskar att tvätta. Jag gillar också att rida på enhörningar upp till regnbågsberget och titta på när mördarkaninerna leker ryska posten.....
Gillar du berg- och dalbanor? Vad finns det att inte gilla med dom?

Senaste...

Filmen du hyrde? Star Trek tror jag
Filmen du köpte? Freddie Mercury Tribute Concert Special 10th anniversary edition
Låten du hörde: Volbeat-I Only Wanna Be With You
Låten du laddade ner? Skulle jag aldrig göra...så okristerligt!
Personen du ringde? Mamma så klart!
Personen som ringde dig? Mamma så klart!
TV-program du såg? The Adventures of Sinbad....fy fa så illa det är
Person du tänkte på? Skulle inte definera mig själv som person utan mer som en omnipotent varelse...så säger nog mamma där igen!

Favorit...

Låt:
Definera favorit? Men det kommer nog alltid vara Bohemian Rhapsody!
Sak att göra: Slappa framför datorn med en nära vän...eller vän iallafall...eller tja...en bekant
Sport: Skytte är min musik. Vapen i handen och man får träffa folk....göteborgshumor!
Dryck: MINIMJÖLK!!!!
Kläder: Ett bar lite baggy byxor...gärna storleken större...en riktigt nice t-shirt och ett par läckra Simpsons-kalsonger "Extreme Love Machine"
Film: Är en riktig film-bög! Älskar filmer! Så svårt att säga...men måste nog vara Star Wars- A New Hope
Bil: Aston Martin! Vilken modell som helst nästan!
Serie: Finns så jävla många jag skulle kunna skriva här...men jag säger FARSCAPE!

Gråtit över en pojke?
svår fråga, vad menas? men nej får jag nog säga
Gråtit över en flicka? ja
Ljugit för någon? Det händer definitivt. Människan är en ljugande varelse. Men jag är definitivt mer sanningsenlig än de flesta andra.
Varit i slagsmål?  Nope
Blivit arresterad? Nej, vem är så dum att man åker fast?
Träffat någon från internet IRL? Hmmmm, nej det tror jag inte. Men är ju svårt att veta säkert.

Antal...

Gånger du varit kär? Som jag sa innan..är kär hela tiden...men det finns ju vissa skillnader...2 kanske?
Gånger ditt hjärta brustit? 2-3...återigen svårt att definiera
Hjärtan brustet på grund av dig? Ja tyvärr tror jag det..
Tjejer du kysst? som den kristerliga människa jag är så kan jag säga direkt att jag lyckats hålla det nere på 2. 
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Är väldigt "dålig" på det...gillar dom ju inte så värst...
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Hmmm ett antal gånger....gissning...4-5 kanske

 Senaste...

Boken du läste? Dan Brown-Den Förlorade Symbolen
Personen du fick e-mail av? Pappa
Personen du fick brev av? Min moder och fader.
Personen du fick sms av? Fay
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Brorsans bröllop tror jag
Saken du köpte? En tröja

Vad har du gjort idag?
Rännt runt med 2 st tjejer i en massa klädbutiker hela jävla eftermiddagen. I'm fucking Wolverine!
Var det kul? Gjorde det killar gör bäst...stänger av och tänker på absolut ingenting. Så det var väldigt neutral känsla. +- 0
Brukar du svära mycket? Använder svärord ja. Svär gör jag inte så ofta.
När stiger du upp på morgonen? Mycket olika...mellan 7 på morgonen och 3 på eftermiddagen.
Vad har du på dig? kläder....eller?
Vad ska du göra ikväll? Åka hem för julen! Whoopie...................eller?
Vad är du allergisk mot? Människor, djur, kläder, mat, åsikter, röster, vatten, luft....det mesta irriterar mig.
Var har du ont? I knät.
Använder du hårspray? Hår-vadåvadförnåt?
Kan du stå på händer? jajamen...bara ställa fötterna på händerna så är det klart
Håkan Hellström eller The Ark? Helt ok båda två på sina egna vis...men ändå...nej tack
Salt eller socker? Socker...vem fan svarar salt?
Gillar du ketchup? För sig självt? Nej, skulle inte tro det.
Är du glad nu? Nej faktiskt inte...eller ja...relativt till mig själv...ja...gentemot andras glädje`? nej
Var du glad igår? se föregående svar
Vad dansar du till? Jag Dansar Aldrig Nykter! Och blir så gott som aldrig full...och när jag är full så undviker jag det.
Stockholm är... ? Alla små djävlars hemvist
Göteborg är... ? la gött!
Kan du sjunga? alla kan sjunga...men jag sjunger mer gärna än bra...
Spaghetti eller makaroner? Spaghetti är trevligare...men blir oftast makaroner
Land du vill besöka? Mattssonland...måste vara ett jävla Awesome ställe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0