Stick it to the man!

Jag vill härmed klargöra direkt att jag ofta kan komma att indikera saker i texter och liknande som publiceras på denna sidan vilka kan verka nedlåtande och stötande men de är alla skrivna med glimten i ögat och ska inte tas som allvarliga. Är det någon som har problem med detta så kan jag redan nu säga att jag inte har någon som helst respekt för folk utan humor eller som tar illa åt sig av allt de ser och hör.
Jag har problem med: utlänningar, folk med annan hudfärg, folk med samma hudfärg, folk från landet, folk från stan, folk från sverige, folk som åker buss, folk som cyklar, folk som kör bil, kvinnor, män, små barn, små barn med talfel, väldigt små barn, större barn, djur, växter, transportmedel över lag, dålig musik, dålig film, dåliga människor, duktiga och präktiga människor, bananer, cykelskjul, folk jag känner, folk jag inte känner, folk som tror sig känna mig men egentligen bara känner någon som är lik mig, folk som inte tror sig känna mig men ändå gör det, folk som inte känner mig och inte heller tror sig göra det, killen som alltid står i affären och försöker förpesta ens dag genom att sälja abonnemang till en, killen som stannar och pratar med föregående person, personer som tror på allvar att skånska är ett legitimt kommunikationssätt, Skurt, folk som publicerar "chocker" och "Kupper" i tidningar, folk med religiösa åsikter, folk utan religiösa åsikter, folk som har tro på något, folk som är glada, folk som har fått för sig att det är ok att prata med kassörskor i affärer, folk som läser bloggar dagarna i ända, folk som spelar WoW, folk som inte förstår sig på charmen med WoW, folk som tror att Björn Gustafsson verkligen har lyckats samla ihop ett livsverk, folk som tror att han KOMMER att samla ihop ett livsverk.....listan kan fortsätta ganska länge men jag tror att ni fattar poängen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0