Skitår

2009 är ett skitår. Folk har gått bort och det är dom som åkt in på intensiv och akut och allt sådant vilket är slitsamt. Det ordnar sig dom flesta gångerna men man får ändå en klump i magen.
Folk försvinner, känner knappt personen men jag känner ändå att det svider när jag tänker på det. Jag träffade honom kvällen då han försvann.
Skickar en tanke till Frank var han än kan vara.
Men det är jobbigt nu. Man undrar ju vad som egentligen är fel med folk. Ser saker runt omkring mig som får mig att må illa och samtidigt vilja skratta å le. Men vad ska man göra? Folk är dumma i regel. Människosläktet är egoistiskt och korkat. Påhittiga när det gäller att lata sig men i övrigt så är dom ganska dumma.
Men vad ska man göra? Man can't make it so he fakes it.
Nej skitår för ett skitfolk. Fast det finns ju ljuspunkter i mörkret. Yours truly, Eh Vadå Awesome, Mörk-Jury, Dragoneye och många fler. Men dom är ändå en liten del av en stor komposthög. Hade jorden varit en bajskorv så hade mänskligheten varit dyngbaggen som leker med den och de föregående nämnda skulle ha varit turisterna som står och pekar å skrattar åt idiotin. Humor är det som skiljer oss från idioterna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0