Queen-Battle

En msn-konversation som spårade ur lite kan man säga mellan mig och min gode kamrat Mörk-Jury. 

Mörk-Jury säger:
Precis. It's a kind of magic liksom.
F.Ready säger:
och även om dom inte gillar oss så The show must go on
Mörk-Jury säger:
Amen
F.Ready säger:
jag menar vi har ju One Vision
Mörk-Jury säger:
Och We WILL rock them.
Lyckas vi blir det Heaven for everyone.
F.Ready säger:
jag tror vi lyckas och nollorna kommer att känna a crazy little thing called love
Mörk-Jury säger:
Och har man valt att vara med på nollningen är det en enda grej som gäller. Play the game.
Det och Keep yourself alive.
F.Ready säger:
vi ska spexa järnet så vi kommer bli kända som the great pretenders
Mörk-Jury säger:
Vi får akta oss så att vi inte tar i för mycket bara. Sheer heart attack är inte att leka med.
F.Ready säger:
jag tror det kommer bli våran stora Breakthru
Mörk-Jury säger:
Vi blir The Hero(es)
Det här kommer pågå i evigheter om vi inte slutar nu känner jag.
F.Ready säger:
dude....dont stop me now!
Mörk-Jury säger:
Men jag menar. Visst, I want it all, men det kan bli lite väl.
F.Ready säger:
men men....youre my best friend
Mörk-Jury säger:
Can't get enough.
F.Ready säger:
vi kan väl fortsätta å bara vänta på hammer to fall?
Mörk-Jury säger:
Don't try so hard. Blir överdrivet.
F.Ready säger:
hacka inte på mig...jag är under pressure här
Mörk-Jury säger:
Då är ju frågan, Was it all worth it?
F.Ready säger:
jag är inte säker...men now i'm here
Mörk-Jury säger:
Hang on in there. Du fixar det säkert.
F.Ready säger:
nu känner jag också att I Want To Break Free
Mörk-Jury säger:
Blir lite Chinese torture över det till slut. Men samtidigt, Pain is so close to pressure.
F.Ready säger:
du kommer med många bra...känner mig lite som the invisible man nu
men är väl ingen tävling? är knappast ett Bicycle Race
Mörk-Jury säger:
Lite Jealousy från din sida? Du vet vad man säger. "If you can't beat them..."
F.Ready säger:
du må ha alla Fat Bottomed Girls på din sida men hör mitt råd! Too Much Love Will Kill You!
Mörk-Jury säger:
Vad är det du sysslar med? The Prophet's song?
Eller mer Father to son?
F.Ready säger:
Det där var bara Radio Ga Ga du kom med nu
Mörk-Jury säger:
Kom med nåt bättre själv då, Cool Cat.
F.Ready säger:
det skulle bli en Scandal om man såg dig Tie Your Mother Down...men det händer nog aldrig...du är ju en good old fashioned lover boy trots all
ska vi runda av och helt enkelt säga att We Are The Champions?
Mörk-Jury säger:
Japp. It's late.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0