Hmmpf...

Har slackat väldigt dåligt so far...huggt gran, jämnat till gran, burit gran, skottat snö, slagit in paket, hjälpt till att köpa paket, köpt paket, fixat med julmat(ytterst lite dock :p)   Jag är Mr. FuckingChristmas!
Nej skämt åsido. Folk brukar kalla mig tomte. Har hänt flera gånger. Jag är inte vithårig och har inget sånt skägg och klär mig inte i rött. Jag har inga flygande renar och jag har inte en massa små manliga bitches som ränner runt och gör det jag säger till dom. Jag bor inte på nordpolen och jag brukar inte chrasha folks hus under julen. Jag antar att det då återstår några få personlighetsdrag som kan visa att jag är tomten. Jag är en så jävla glad människa och säger ho-ho hela tiden och är lite sådär mysigt fet och ser ut som en kramgo björn. Detta måste vara svaret.
Jag tar det nog som en förolämpning. Tomte! Ni kan vara tomtar!

Min ena bror kommer inte förrän på kvällen på julafton...vi brukar ha en liten paketöppning bara familjen på julaftonsmorgon av tradition...nu kräver han att vi skjuter upp det till juldagsmorgonen istället så han kan vara med....."Were I to invoke logic, however, logic clearly dictates that the needs of the many outweigh the needs of the few."-Spock
Ska 5 personer bli av med en trevlig tradition istället för att 1 blir det?? I wouldn't think so!

Hörde en så bra kommentar innan idag. En gammal vän som hörde av sig och sa: "Fan va dum du var ibland asså, fick för dig att göra en massa dumma saker hela tiden som du drog med oss på!"  ....finns bara en sak att svara på det....."Who's the most foolish? The fool or the fool who follows him?"-Obi-Wan Kenobi

Å när jag ramlade in på dessa citat nu så kunde jag inte låta bli att tänka på Mikael Persbrandts peak i karriären...när han sade de bevingade orden:   "Vet du varför barn skriker?" "Ja, hon har ont i magen!" "Dödsångest!"

Våga vara jobbig folks! I know I am!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0