Galenskap..

Här sitter man uppe sent till runt 3-4 tiden. Och tänker sova ut så blir man väckt av mor å kusin på morgonen.
Och så har dom mage att gnälla om att det är ostädat och instängt! Nej förlåt jag ska se till att sova med öppet fönster under vintern på nedersta våningen framöver!
Galenskap..
Var inne i stan...fy fan va mycket dumma människor det finns i Halmstad. Jag menar man ser dessa människor ränna runt mellan affärerna, och hör dom gnälla om hur jävla kallt det är. Hur svårt ska det vara att hålla sig hemma om det nu är så hemskt kallt utomhus?
Skaffa er någon att ligga å kramas med istället å håll er hemma i sängen hela dagen.
Nej vi ska ut å shoppa på stan. Ja men va bra, kul för er att ni vill det. Men gå inte å gnäll om det sen.
"Ewww jag har sån bakfylla, det är synd om mig." Klarar du det inte så drick inte då för helvete!
"Ajajajaj, jag får så ont i högklackat..."   *_*   OMFG! Hur svårt ska det vara att köpa skor du kan gå i då istället!!
Detta får mig att tänka på en av dom typiska dumma kommentarer som många dumma människor får för sig att säga.   "Nej i början gillade inte jag kaffe heller....men sen blev jag van vid det."    HERREGUUUUD!   Du har alltså gått å tryckt i dig någon jävla skit som du inte gillar om och om igen tills du faktiskt inte längre uppfattar den som äcklig??? Detta är något som spädbarn och djur klarar bättre än er! När man stoppar något i munnen som smakar illa eller som får en att må dåligt så är det ofta ett tecken på att det är giftigt eller farligt för en!
Det är såna som ni idiotiska kaffedrickare som kan få för sig att gå ut i skogen och bita tag i en flugsvamp bara för att. Det är såna som ni som hotar hela mänskligheten eftersom ni tydligen saknar dom delarna av hjärnan som hanterar logik och överlevnadsinstinkter. Det borde finnas ett förbud mot att dumma människor förökar sig.
När man vill skaffa barn så borde man få genomgå ett test för att se om man är acceptabel för att låta sina gener fortleva.
Har du någon gång ätit eller druckit något som du inte gillar om och om igen tills du vant dig vid smaken? Svarade du ja på denna frågan så är du inte lämplig till förökning. Dina barn kommer antagligen dö efter att ha bränt sig själva till döds med hjälp av ett strykjärn "hmm det gör ont när jag rör den här varma saken, nåja jag får helt enkelt se till att röra vid den tills jag vänjer mig ordentligt vid det så blir det bra sen".
Nej så tänker man inte! Finns gud så är han verkligen senil å gammal som låter kromosomerna hamna så här fel hos vissa människor.
En liten grej som relaterar till detta. En kille på mtv Scarred. Han har åkt rollerblades ganska länge och har försökt sig på ett speciellt hopp ett bra tag. Han har misslyckats å nästan dött på kuppen flera gånger. Läkarna säger till honom att han riskerar allvarliga hjärnskador. Nej han HAR allvarliga hjärnskador från början! Killen har nästan haft ihjäl sig själv 3 gånger på samma jävla sätt. Man vill ju tro att inlärningen iallafall är så basic att man inser att nä...det här ÄR ingen bra idé... Jag tror knappast att dom första människorna fick för sig att hoppa ner för en klippa och sen dö, medans dom andra människorna står där uppe och tänker "nä jag tror jag också ska ta mig ett hopp....till slut så vänjer vi oss nog vid döden!" 
VÅGA SÄGA NEJ TILL IDIOTI! Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0