Family first.

Självklart ska man berätta om sig själv lite. Vill dock inte gå in på för mycket detaljer. Jag är awesome får bli ordet som beskriver min person.
Men sen har man ju familj. 2 stycken för att vara exakt. Väldigt udda sådana.
Den ena är min biologiska familj. Mor, far och två stycken äldre bröder. Mer behöver inte nämnas. Dom är märkbart oviktiga i skuggan av yours truly.
Min andra familj är något mer komplicerad. Jag har försökt skriva ner en liten text som förklarar hur familjen ser ut. Men det kan vara svårt att hänga med i svängarna.

Jag har en dotter som är 11 år.
Hennes mor är 21 år.
Min son är 12 år.
Hans faster är 13 år.
Dennes svägerska är också min mormor.
Min systers, brorsson är endast ett år yngre än mig.
Jag är också samma ålder som hans mor, men ett år yngre än hans faster.
Min syster är min enda syster och hon är dessutom mycket äldre än min fru.
Min syster är också gift med en man som är 4 år äldre än mig.
Men han är ändå yngre än min syster och äldre än min mormor.
Han är också precis lika gammal som jag.
Men han är inte släkt med min dotter som är 1 år yngre än mig.
Min syster har ingen annan bror än mig.
Men min son har en farbror, som också är ett år yngre än mig.
Han är inte min bror men han är ändå farbror åt mina barn.
Han är också samma ålder som mina barn.
Min syster är 7 år yngre än han.
Men jag som är 1 år äldre än honom, är också många år yngre än min syster.
Sen har ju familjen sin trogna hund och katt.
Ibland kommer grannen över. Han är ett litet pervo.
Han ränner efter barnen ibland men han är lika gammal som dom ändå.
Han är också nära vän med mig. Och är något år yngre än mig.
Kusinen från landet ramlar in ibland.
Men han är 2 år yngre än mig och samtidigt är han 7 år äldre än min son.
Lama Ludde från landet som han kallas av barnen.

Det kan för gemene man verka väldigt invecklad och dessutom något vrickad för att inte säga sjuk. Men jag incesterar(litet skämt där), det är min kära familj nummer 2....


Kommentarer
Postat av: granny

hahahaha....super :P

2009-12-13 @ 13:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0