Det är inte bara jag som tycker så

Torsdagen den 17/12 2009, Halmstad Högskola.
Det är inte bara jag som anser att jag är en jävligt grym person. Vi satt en grupp och pekade ut varandras kvinnliga respektive manliga egenskaper. Jag är i stort sett manlig vilket mest måste ses som positivt. Men jag är tydligen dessutom empatisk och sympatisk. Detta är ju självklart då jag verkligen bryr mig om andra lägre stående människor och inte bara mig själv.
Jag skulle nog säga att jag är ganska komplett. Men ändå en enstöring. Jag antar att det är en inneboende känsla av att "nä, jag vill inte umgås för mycket med varelser som tydligen fastnat i ett tidigare och mindre utvecklat intellektuellt läge...jag håller mig nog till mig själv då jag är den enda källan till intellektuellt samspel som ens närmar sig min nivå". Jag skulle gärna hänga med någon i min klass men det känns liksom som ett mission impossible. Jag har dock funderat på att klona mig själv...men jag inser att den plötsliga känslan av likvärdighet med någon annan skulle få mig att falla död på fläcken...men jag kommer nog ta den chansningen senare ändå. En sån som jag kommer bara fram en gång vart 10000000 år så får jobba för att preservera mig på något sätt.
Jag har också idag spridit värme och glädje i form av massage och allmän underhållning. Jag har också lagat mig en riktig festmåltid....kött fifan...jag är så komplett att jag borde vara allmän modell för IKEA...jag kommer med alla önskvärda delar, inget överflöd och ingen brist...
Jag tror att om bara resten av universum och moder jord hade varit mer som jag så hade vi inte haft svält och dokussåpor utan vi hade nog klarat oss ganska bra istället...
Nu undrar man ju...varför är det så här? Jag har bara en förklaring och det är evolutionen. Jag är nästa steg...ni andra får helt enkelt "ligga i" lite mer för att närma er Mr. Awesome himself....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0