Creep em out...

Jag har dom senaste veckorna sagt saker som visat sig verkligen få folk att tänka efter. Saker som får dom att liksom skruva på sig och verkligen undra vad som precis hände.
Flera av dom har varit misstag, jag har sagt något som har missförståtts eller det har sagts i fel sammanhang. Och vissa har jag så att säga grävt fram själv. När dom började ramla in så har jag faktiskt samlat in dom lite. Vissa har jag testat andra inte. Men det är väldigt kul när man får dom där sekunderna av tvekan då den man talar med helt plötsligt stannar upp och funderar.
Jag vet inte om ni har sett ekorrar hur dom ser ut när dom liksom känner på sig att man tittar på dom.
Det är precis samma sak med såna kommentarer som jag funnit.
Dom slutar med det dom håller på med. Nästan lutar lite på huvudet och gapar lite förvånat samtidigt som man ser hur ögonen liksom spanar ut i tomma luften som för att se vad det egentligen är som pågår. Tills dom börjar vrida lite på sig. Och det är nu dom oftast insett att, nej det var nog inget särskilt, så fortsätter dom med det dom gjorde i några sekunder. Tills dom stannar upp igen och nu ser man liksom paniken i ögonen som bara säger: "nej, det VAR nog nåt iallafall". Å sen springer dom iväg å klättrar upp i ett träd där dom känner sig trygga och säkra. Och det är som jag sa innan, ekorrarna gör precis likadant dom.
Nej skämt åsido. Testa det här. Det är väldigt simpelt och enkelt att göra. Försök bara göra det så luddigt och diskret som möjligt för största möjliga effekt. Om man är för tydlig med vad 'offret' ska tänka så kan det bli obehagligt. Varit nära att falla in där själv.
Teman som nästan alltid funkar är:
1. Förolämpning eller komplimang, vilket var det?
2. Sexuella eller relationella insinuationer.
3. Spelad ilska/överraskning över något som inte skett men skulle kunnat ske.

mycket enkla och mycket roliga när dom funkar...funkar dom inte så blir dom bara pinsamma och då finns det bara en sak att göra och det är att börja runka...man vill ju inte vara ensam om att det är så jävla pinsamt i rummet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0